Смарт судалгааг 2021-2022 оны хооронд практик дээр хийсэн. Энэхүү судалгааны үйл явцад ухаалаг технологитой харилцах суралцагчийн судалгаа зонхилсон судалгаа байсан. Суралцагч бүрд хичээл тус бүрээр Ipad-р дамжуулан сургах явцад суралцагчийн Mmind хөтөлбөрөөр дамжуулан мэдлэг хүлээж авах, ойлгох чадамж нь уламжлалт танхимын сургалтаас 100%-тай байсан бол сул тал бас дагалдсан. Үүнд:

-Суралцагчийн сурах хувийн зохион байгуулалт тодорхой хэмжээгээр сурахад саад болсон. /Зарим нэгэн суралцагч дээр/ 

-Эцэг эхчүүдийн хувьд суралцагчийг смарт төхөөрөмжөөр сурахад итгэхгүй байсан /Дэлгэцийн хамаарлаас айх, технологиор сурах боломжийн талаарх ойлголт, мэдээлэл дутмаг байсан/

Сэтгэгдэл